Slut på det roliga

Då var det roliga över för denna gång. Jag som just hade kommit igång med ett antal roliga saker, klart att man skall gå och bli sjuk då. Vet inte riktigt vad det är som felas men min hals känns som sur gammal kål. Kan knappt prata och känner mig allmänt yr och sur. Var ut och drack på pubben igår, kanske är det de som orsakat detta plötsligt försämrade hälsotillstånd, vem vet.

Så nu har jag bullat upp med x antal filmer som jag planerar att kolla på. Bland annat har jag sett att en ny Harold & Kumar kommit ut, ska bli kul att kolla på. Sen var det ju en UFC-gala i natt också, alltid trevligt. Planerna för dagen ser annars ut som följande:

  • Titta Film och TV-serier
  • Sova
  • Äta lite godis
  • Sova
  • Ta lite frisk luft
  • Sova
  • Kurera mig
  • Sova

Låter det som en spännande dag? Kommer bli en så makalöst ointressant Lördag, men det skall bli skönt att krypa ner under täcket igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0