Oj så besviken, men fick 100kr

Hej hopp!

Blev lite besviken idag, hade hoppats på att få min beställning från Nelly, men inte det. Dessvärre hade någon form av försening inträffat och jag antar att mina varor inte är skickade ännu. Int kul givetvis men sånt som händer. Det jag har beställt är en Raw Edge jacka som jag tycker skall bli spännande att se i verkligheten. Betalade ynka fyrahundra någotting för den, inte illa för en vinterjacka i mitt tycke!

Sen beställde jag även ett par nya gymlinnén som kan vara bra att ha, nu när jag planerar att börja träna igen. Men som sagt inga varor på G. Däremot var Nelly riktigt trevliga och gav mig 100kr för sveda och värk :-) En bra deal i min bok, så jag är glad och nöjd trots allt.

Adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0