Längtar efter Wrath Of The Titans!

Blev så glad när jag upptäckte att det del 2 av Clash of Titans snart kommer på bio! Den första filmen tycker jag har fått oförskämt lite uppmärksamhet, var ju en riktigt bra rull. Nu hoppas jag att uppföljaren Wrath Of The Titans blir ännu bättre. Av trailern att dömma så blir detta en pangrulle också! Massor med häftiga effekter och grym action. Vem gillar inte grekiska gudar och myter? Om jag var tvungen att välja den typ av film som jag tycker bäst om så skulle jag definitivt välja filmer med grekiska gudsagor som tema.

Här kan den som är intresserad se trailern och bedöma själv om det är sevärt eller ej! Jag kommer vara på plats på bion när det är dags lita på de. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0