En nya dag med nya tag!

Är det bara jag som tycker det känns underbart att varje dag innebär att ta nya tag?
Jag vet inte vad det är, men ibland känns mitt liv som en mindre missär. Jag går till sängs, känner mig trött och ledsen, sen sommnar jag och vaknar upp och allt känns lätt och rätt. Idag var en sådan dag. Livslusten på topp och det känns som om allt bara kan gå rätt.

Det är en underbar känsla, så totalt det omvända till vad jag kände för ett tag sedan. Livet är verkligen lustigt ena dagen är man på botten, den andra på toppen. Kanske är jag manodepressiv? Vem vet, just nu är det bra. Kan bara hoppas att det håler i sig ett tag framöver.

Ska se till att uppdatera bloggen så ofta jag bara kan, det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0