Ett exempel på en sida som blivit straffad av google?

Den senaste tiden har det talas mycket om olika typ av straff som Google kan dela ut till webbsajter som inte sköter sig som de ska. Här kan du t.ex. läsa hur en person hamnat i ett såkallat manuellt filter. Andra tycks straffas via automatiska algoritmer. Det finns även olika typer av straff somliga flyttas ner ett par sidor andra försvinner helt ur index, allt beror på hur "dålig" sidan är.  När jag letade på nätet fann jag en sajt som jag gissar är en straffad sajt. Den handlar om fönster och håller till på sida 6 vid google sökning, för några veckor sedan minns jag att den befann sig på första sidan.

Hoppas att jag slipper någon form av nedflyttning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0