Mina tre superjackor

Jag har tre olika jackor som jag tycker extremt mycket om!

Den första är av märket peak performance, det är en skaljacka som jag använt nu i fyra-fem år. Kvaliteten är helt makalös och den är både vind- och vattentät. Tror jag betalade 1400 :- för den när jag köpte den, jag hade gladeligen betalt det tredubbla, så bra är den!

Min andra favoritjacka är min gloverall, det är den skönaste och bästa duffel jackan jag någonsin provat helt makalöst skön faktiskt. Skulle inte byta ut den mot något ytterplagg i världen.

Min tredje superjacka tillika reserv vinterjacka är av märket The North Face, ett grymt plagg som jag köpte förra året. Den är lika bra som min Peak Performance jacka, dessutom är den fodrad och underbart varm.

Så man kan lungt säga att jag är försedd och alla redan redo för vinterväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0