Tuffa tider

Hej på er allihopa!
Just nu känns det som om jag går igenom en tuff tid. Inte bara skall jag försöka livnära mig eller rättare sagt försörja mig med hjälp av internetmarknadsföring, jag har även en C-uppsats som väntar på att låta sig skrivas. Det största problemet är inte att jag inte har tid, det är att utnyttja tiden maximalt. Planering har nämligen aldrig varit min starkaste sida.

Hur som helst så läser jag min sista termin vid Göteborgs Universitet och har nu blott lite drygt 3 månader kvar innan jag är färdigutbildad. Något jag borde ta med ro om det inte vore för den saken att man behöver se till att dagligen gå in på arbetsförmedlingen och söka alla möjliga tänkbara tjänster. Det finns inte ens några jobb att söka inom den verksamhet jag har utbildning för.

Nåväl, skall försöka sluta upp med att klaga så mycket - det är nog helt enkelt bara så att det är "lite mycket" just nu. Tar jag bara en sak i sänder löser det sig förmodligen, de gör det ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0