Tips på nytt märke!

Jag är så glad, jag tror mig ha hittat mitt nya favoritmärke, i det exklusiva märket Moncler. Dem tillverkar helt underbara jackor som passar min stil som hand handske.

Vet inte riktigt hur man skall beskriva stilen men till att börja med är kvaliteten är lika hög som på t.ex. Canada Goose jackor. Sedan har Moncler trixat och lyckats skapa en riktigt schyst mix av retro vinatage stil och trendig stilrenhet. Verkar dock vara lite svårt att få tag i dessa små underverk till jackor eftersom antalet återförsäljare i Sverige inte direkt är överväldigande. 

Kanske väntar jag med att skaffa min nya superjacka, tills de att jag besöker Paris i slutet av månaden. Moncler är ju trots allt tillverkat av fransmännen så priserna borde väl vara bättre i Frankrike?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0