Min c-uppsats utmaning!

Det har gått helt fantastikt dåligt med den C-uppsats jag skall skriva nu i Höst/vinter. Har inte kommit någonstans alls. Men nu har jag bestämt mig för att utmana mig själv och försöka skriva klart den på en vecka! Utmaningen började igår, men tyvärr blev det inte något skrivet. Idag har jag skrivit lite men har väl minst ca 28 sidor kvar att skriva, det vill säga mer eller mindre allt. Dessutom behöver jag genomföra x-antal intervjuer. Visserligen är det enkäter men de måste ju delas ut och samlas in!

Så behöver se till att komma igång nu om jag skall hinna klart med min C-uppsats, klockan den tickar!  Men först skall jag kolla på rapport och sen...börjar vi.  Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0