Dags att börja leta

Idag har det regnat regnat och regnat hela dagen. Det har också blivit uppenbart för mig att jag behöver ett par nya skor eftersom mina gamla läcker något vansinnigt. Mina första tanke var att köpa ett par billiga Converse skor över ebay. Men det verkar som om man blir tvungen att betala diverse tullavgifter om man handlar direkt från USA, vilket är lite tråkigt.

Nu är frågan vilka råd man skall följa vid köp av skor, min kompis Milla tycker att jag ska köpa ett par nu direkt, medan min andra vänn Adam anser att det är smartare att vänta tills senare i höst när höstskorna säljs ut. Vet inte helt vad jag skall välja att göra, men får väl ta och börja leta efter något billigt alternativ.

Dags att ge mig ut på nya äventyr, vi ses! /Sinbad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0