Plattfall!

Har du någonsin vaknat med en känsla av att du har ett berg vilandes mot din rygg. Hur hanterade du det då, underar jag desperat? Idag känns nämligen min kropp som gjord av bly och huvudet är likt ett bowlingklot, uppiggande läsning? Knappast, men så känns det för mig idag. Kan knappast skylla hela denna känsla på den halva kopp lakritsglögg jag drack igår. Nej tygden är mer brutal och utmattande.

Är jag deprimerad, nej tror inte de men jag har sovit kass under en längre tid och är definitivt över- och utarbetad. Jag är inte förvånad egentligen men ändå är det lustig hur överraskad man blir varje gång kroppen väljer att kommunicera budskapet, att "nu är det fan i mig nog, jag behöver vila!

Du hörde doktorn dags att vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0